Friday, June 15, 2012

MODE: RETRO/ VINTAGE

Hi semua! Apa khabar? harini aku boring sgt, biasalah result tak memuaskan.. hehe . okay lupakan je lah. Harini xde la nak share apa2 pun.. just nak share gamba2 lama yg ditgkp and edit jadi retro . Mood aku harini mcm lebih kepada retro!

So, aku design and edit beberapa gamba jadi retro . Ini semua gambar lama and mungkin korang dah tgk.. SO, just enjoy je la apa yang ada yee kawan2 :D





 SMKGR, 4 SCIENCE 2 2012 . DESIGN BY ME . IKHLAS DARI AKU UNTUK KELAS TERCINTA.. EWAHHHHH~!
*MACAM 60S





 SAHABAT! AKU DAN MUSTAQIM, TIME NI UNTUK BERLATIH PERCUSSION SEBELUM BUAT SHOW . KALAU KORANG NAK TAU, SHOW YG KITA BUAT TIME NI SGT TERABUR AND X BETUL, SBB KITORANG BOIKOT, ADALAH SBBNYA :P HEHEHE
*NI PON MCM 60S




 BIOLOGY . BIO ADALAH SUB YG KORANG PALING BENCI. HAHAH . TIME NI BUAT EXPERIMENT PASAL ANIMAL AND PLANT CELL. BERSAMA RAKAN2 AND GURU BIO.
*NI MCM NEWSPAPER ZMN 50-70S MAYBE?




 OLD TIMER BUSKERS? LOL!
*QUALITY GAMBAR MCM ZAMAN 70-80S



DHANA FT. AHMAD FARIS AKA AWE!
*70S

No comments: